תוצאות אימון

רוצים ליהנות מגוף חטוב? רוצים להעלות את מסת השריר? חשוב שתדעו – אין די באימון גופני, בכדי להשיג את המטרה. רק שילוב של תזונה המתאימה לסוג האימון, תביא אתכם אל המטרה

אימון גופני שמטרתו חיטוב הגוף, זקוק לתזונה מתאימה, משום שהתזונה היא זו שתקבע את הקצב של גידול השריר וההתחטבות. יש להפחית משמעותית את כמות הפחמימות, לעבור לפחמימות מורכבות ולהקפיד על העיתוי באכילה. לידירת משקל מומלץ לשלב בין אימונים אירוביים לבין אנאירוביים, כאשר האימון צריך להיות לזמן ממושך ולא פחות מ-45 דקות.

כאשר רוצים לפתח את הגוף ולהעלות מסת שריר, גם אז, התזונה היא גורם קריטי להשגת המטרה. ללא תזונה מתאימה, ההתקדמות תהיה איטית מאוד. יש להגיע למאזן קלורי אשר יעלה את מסת השריר, שכן צריכת קלוריות גבוהה מדי, תוביל לעלייה במשקל וצריכה קלורית נמוכה מדי, תגרום לחוסר התקדמות.

תכנית אימונים שמטרתה הגדלת מסת השריר, שמה דגש על אותם שרירים שרוצים לפתוח, אולם בכל אימון, לפחות בשלב הראשוני, תהיה עבודה על כל השרירים.  כל אימון יתחיל בחימום ולאחריו, ביצוע תרגילים סטים של חזרות לפי אימון המטרה.
ההמלצה להשגת תוצאות מבחינת מספר ימי האימונים – היא כשלוש פעמים בשבוע, כאשר לאחר יום אימון, יש יום מנוחה וצריכת חלבון מוגברת.

אז איך עושים זאת? פונים לסקי ג'ים, אשר יתאימו לך תכנית אימון ודיאטה להשגת אפקטיביות מלאה מן האימון הגופני. חשוב מאוד לציין כי התכנית, כמו התפריט התזונתי, מותאמים לכל אחד באופן אישי, על פי הנתונים שלו: משקל, מצב בריאותי וכיו"ב.

שאל אותנו לגבי חבילות אימונם אישיים במחירים מיוחדים
בטלפון: 02-533-5220

או צור קשר באמצעות טופס יצירת קשר

בחזרה לעמוד הבית