דיאטה תואמת אימון

אחד המיתוסים השכיחים ביותר לגבי ירידה במשקל הוא כי די בפעילות גופנית, על מנת להפחית במשקל. לחלופין, סבורים רבים כי דיאטה בלבד, יכולה להביאנו לתוצאה המיוחלת. שתי הנחות המוצא הללו אינן נכונות. אימון גופני לבדו, לא ישיג עבורנו את התוצאה הרצויה וכך גם לגבי שינוי תזונתי אשר אינו מלווה בפעילות ספורטיבית.

על מנת לרדת במשקל בצורה בריאה ולשמור על משקל תקין לאורך שנים, אנו צריכים דיאטה תואמת אימון. פירושו של דבר, שכדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר – גוף חטוב ובריא, עלינו לא רק להפחית את הצריכה הקלורית היומית ולהגביר פעילות, אלא לאמץ דיאטה התואמת את האימון הגופני שבחרנו. כך למשל, אם המטרה שלנו היא רק ירידה במשקל, הרי שהתזונה שלנו צריכה להיות דלת פחמימות. לעומת זאת, אם מלבד הירידה במשקל, אנו גם רוצים להעלות את מסת השריר, עלינו לשים דגש על צריכת חלבונים.

איך עושים זאת? מתייעצים עם בעלי מקצוע, אשר יתשאלו אותנו בדבר אורח החיים שלנו, ישקלו אותנו ויבנו לנו תכנית אימונים ותזונה, המתאימה לנתונים הייחודים שלנו. צוות סקיי ג'ים ייקחו בחשבון את המצב הבריאותי שלנו, את רמת הכושר הגופני, הגיל ופרטים נוספים, על מנת למצוא את התכנית המתאימה ביותר. למותר לציין, כי העדפותינו הן בעלות חשיבות רבה ביצירת תכנית האימון והתזונה כי המטרה היא שאנחנו נצליח להתמיד ונוכל לרדת במשקל ולהגיע למשקל היעד שלנו, בצורה הטובה והבריאה ביותר.

שאל אותנו לגבי חבילות אימונם אישיים במחירים מיוחדים

או צור קשר באמצעות טופס יצירת קשר

בחזרה לעמוד הבית